გაკვეთილის გეგმები


1
მთავარი თემა
იმპრესიონიზმი
2
საფეხური კლასი
2საფეხური,7კლასი
3
მოსწავლეთა რაოდენობა
24       
4
მნიშვნელობა აქტუალობა
საჭიროა მოსწავლემ შეისწავლოს და განასხვაოს ხელოვნების დარგები
5
მიზანი შედეგები
მიზანი
შეეძლოს სახვითი ხელოვნების დარგების ფერთაპალიტრის და ხატვის სტილით
განსხვავება-ამოცნობა.

შედეგი: ს.გ.VII.3. მოსწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები.   
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • ხატავს შესაბამის გარემოში ადამიანებს, ფრინველებს, ცხოველებს  და მცენარეებს ნატურიდან და მეხსიერებით მეტი დეტალის გამოყენებით;
  • ხატავს ყოფით სცენებს;
  • ხატავს ნატურიდან და მეხსიერებით ოთახის ინტერიერს (საკუთარი ოთახის, საკლასო ოთახის და სხვა).

ს.გ.VII.11. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • ამოიცნობს სხვადასხვა ეპოქის და კულტურის ხელოვნების ცნობილ ნიმუშებს;
  • არჩევს ერთმანეთისგან რეალისტურ და პირობით გამოსახულებებს;
  • ამოიცნობს ამა თუ იმ კულტურის ხელოვნების ნიმუშების ზოგიერთ დამახასიათებელ ნიშანს;
  • ასახელებს სხვადასხვა კულტურის ერთი დანიშნულების არქიტექტურის, სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების ნიმუშებს.
6
სასსავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
რვეული წიგნი ნ.მაჭარაშვილი,ილუსტრაციები.სააგებავები პალიტრა.კომპიუტერი დის
კები,გუგლის საძიებო სისტემა.ვიდეოების საცავიYoutube,გუგლის რუკა.
7
შეფასების საგანი და პროწედურები
მოსწავლეები ფასდებიან პრეზენტაციის რიტერიუმებით წინასწარ მომზადებული შეფასების
რუბრიკის საშუალებით,რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ დანარტის სახით.
8
მსვლელობა
45წთ
10წტ,პროვოცირება განვლილი მასალის გახსენება კითხვა პასუხები,20წთ.ახალი თემის ახსნა
იმპრესიონიზმი,15წთ.პრეზენტაცია.

No comments:

Post a Comment