1
|
მთავარი თემა
|
იმპრესიონიზმი
|
2
|
საფეხური კლასი
|
2საფეხური,7კლასი
|
3
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
24
|
4
|
მნიშვნელობა აქტუალობა
|
საჭიროა მოსწავლემ შეისწავლოს და განასხვაოს ხელოვნების დარგები
|
5
|
მიზანი შედეგები
|
მიზანი
შეეძლოს სახვითი ხელოვნების დარგების ფერთაპალიტრის და ხატვის სტილით
განსხვავება-ამოცნობა.
შედეგი: ს.გ.VII.3. მოსწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ს.გ.VII.11. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
6
|
სასსავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
რვეული წიგნი ნ.მაჭარაშვილი,ილუსტრაციები.სააგებავები პალიტრა.კომპიუტერი დის
კები,გუგლის საძიებო სისტემა.ვიდეოების საცავიYoutube,გუგლის რუკა.
|
7
|
შეფასების საგანი და პროწედურები
|
მოსწავლეები ფასდებიან პრეზენტაციის რიტერიუმებით წინასწარ მომზადებული შეფასების
რუბრიკის საშუალებით,რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ დანარტის სახით.
|
8
|
მსვლელობა
|
45წთ
10წტ,პროვოცირება განვლილი მასალის გახსენება კითხვა პასუხები,20წთ.ახალი თემის ახსნა
იმპრესიონიზმი,15წთ.პრეზენტაცია.
|
გაკვეთილის გეგმები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment