Thursday, July 9, 2015

  1. პროექტის სახელწოდება: იმპრესიონიზმი 
  2. პროექტის მთავარი იდეა თემა: მოსწავლემ შეისწავლო ს და განასხვავოს სახვითი ხელოვნების ძირითადი მიმდინარეობები. 
  3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები გაეცნობიან სახვითი ხელოვნების ამ მიმდინარეობას ,შეისწავლიან იმ ეპოქას.მოიძიებენ ინფორმაციას იმპრესიონიზმზე და ავლებენ პარალელს წინა საუკუნის მიმდინარეობებთან. 
  4. პროექტის მიზნები:: მოსწავლეებს უყალიბდებათ ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარ-ჩვევები; უყალიბდებათ საპროექტო უნარი; კვლევითი უნარი; ინფორმაციის მოძიების უნარი; მსჯელობის უნარი; ორგანიზების უნარი; იმდიდრებენ ლექსიკას;გაიაზრებენ განსხვავებული საუკუნეების ურთიერთკავშირს.სწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები,ცოდნა ამ მომართულების შესახებ. 
  5. მოსწავლეთა ასაკი: 12წლის 
  6. ვადები,ხანგრზლივობა: სამი თვე. 
  7. მოსალოდნელი შედეგი:: მოსწავლეებს უყალიბდებათ ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარ-ჩვევები; უყალიბდებათ საპროექტო უნარი; კვლევითი უნარი; ინფორმაციის მოძიების უნარი; მსჯელობის უნარი; ორგანიზების უნარი; იმდიდრებენ ლექსიკას;გაიაზრებენ განსხვავებული საუკუნეების ურთიერთკავშირს. შექმნიან ნამუშევრებს, მოაწყობენ გამოფენა- გაყიდვას 
  8. პროექტისთვის საჭირო რესურსი; ინტერნეტი, სასურათე სიბრტყე, საღებავები, ტუში,ილუსტრაციები. 
  9. მსვლელობა ძირითადი აქტივობები; მოსწავლე 1.იძიებს მასალას,2აკეთებს მოხსენებას ამ თემაზე,3.აკეთებს გამოფენას. 
  10. კავშირი საგნებთან: ისტორიასთან-იკვლევს, აღწერს და სეაფასებს იმ ეპოქას. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა მიერ წარმოდგენილი სასწავლო პროექტების კრიტიკულად გაანალიზება და შეფასება. 
  11. პროექტის ხელმძღვანელი: სოფიკო ტოფურია 
  12. ხელმძღვანელის ელფოსტა:sopo.topuria74@gmail.com 
  13. პროექტის ვებ გვერდი;sopikotopuria..blogspot.com

No comments:

Post a Comment